10 May
10May

הכנות לקראת הופעות. זה הולך להיות הסטאפ על הבמה, שמורכב מארבע מקלדות שונות, והלב שלהן - Black Box Studio שהוא המילה האחרונה בטכנולוגיה שממזערת אולפני הקלטות לכדי משהו בגודל של טאבלט. זה על הצד האלקטרוני של טרוי. 

בזמן שויזל יאובזר בגיטרות וינטאז' חשמליות ואקו 12 מיתרים משנות השישים, שכבר בלטה לטובה בשיר זוהר, לזכרה של זוהר בן אלי ז"ל (מילים של דר בר). 

הנה השיר זוהר. 


איורים מופלאים של גיל ויינשטיין מאייר, גיטרות 12 מיתרים - מאור ויזל. קלידים, תיכונותים הלחנה ושירה - טרוי. הטקסט של דר רז המופלא. לזכרה של זוהר בן אלי ז"ל. 

זה יהיה סיבוב של האוסף המתעתד לצאת ב 19 ליוני. "ויזל טרוי - נחובש, אוסף הלהיטים 2017-2022". האוסף יכלול את מיטב השירים שהקלטנו אני ומאור בין השנים 2017 ל 2022. שירים של הפרוייקטים "גנצ לאוניד", "Elektro Vendetta", "ציפורי הלילה" וכמובן הסינגל הטרי המדובר "נחובש". חלקם זכו לזמן אוויר נאה במיטב התחנות המשדרות מוסיקה איכותית. חלקן ייצאו לרדיו בעתיד הקרוב בתור סינגלים. 


על הבמה שני אנשים (או אחד במקרה שמישהו מאיתנו לא נמצא בארץ). פחות התעסקות עם טכנולוגיה, יותר לייב, דגש על צלילים בעלי משמעות, ועל המילה המדוברת, כי היא המכנסת אותנו יחדיו בכל שיר וזמר. 


TROY

תגובות אפשרות אחת: troy@troy.co.il

אפשרות שניה למטה. 

אפשרות שלישית זה בדואר ת.ד. 574 חיפה. 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.