08 May
08May

פעם באנדרגאונד סטיבן דאפי היה ממקימי להקות דוראן דוראן אי שם בשנות השבעים המאוחרות. מהר מאוד הוא נטש את הלהקה שהפכה להיות "מסחרית מדי" לטעמו, כדי לפצוח תוך שנתיים בקריירה - מסחרית לכשעצמה - בתור "טינטין" דאפי. הדבר הזה הנפיק שניים שלושה להיטים בבריטניה, לפני שבאמת פרש כדי לעשות מוסיקה פחות מסחרית לכאורה, אבל מזהירה ומהפנטת עד עצם היום הזה.

הלחישה של המיינד שלך הוא שיר כזה, מיתולוגי, נדיר למצוא את האלבום השלם בסטרימינג, פעם היה, עכשיו אין. שרידים מאוחרים של הדינוזאורים האלה שקראו להם חברות תקליטים, עדיין לא החליטו אם כדאי או לא כדאי לשים באוויר. אבל הוא אלבום מצויין. ביוטיוב עדיין אין הגבלות על טעם טוב והשיר הזה עדיין איתנו. יחיד במינו, מרגיע, מעולה. 

ויש גם סוף טוב. אחרי שלושים שנה בערך באנדרגראונד עם קומץ מעריצים פנאטיים, כמוני למשל, רובין וויליאמס - מעריץ מושבע -  ייקח את דאפי בשנת 2005 כמפיק מוסיקאלי לאלבום  Intensive Care, שהפך להיות אחד מאלבומיו המצליחים של הזמר הכי מצליח בבריטניה בעשרים השנה האחרונות. 8 מליון עותקים נמכרו מסביב לעולם, הכל תודות לאותו דאפי "לא מסחרי" מהאייטיז. מה שריפד את חשבון הבנק שלו מאז ועד לעצם היום הזה. 

זמן הלילך ממשיכה להתקיים ולהוציא אלבומים לקבוצת המעריצים הפאנטיים שלהם. כעת גם אתם תהיו כאלה, אחרי שתאזינו לשיר הזה. וסטיבן דאפי עוד לא אמר את המילה האחרונה. 

TROY




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.