21 May
21May

כאן בוידאו שיתוף פעולה טרי טרי בין הפרוייקט שלנו, Master Plan Leonid לבין יהלי שרון המוכשר שמפליא לעשות בנגינה בשני סקספונים בו זמנית, סופרנו ואלטו ביחד!




"תודה לכם על היחס החם ועל האדיבות", הוא רשם בפתק שהושלך לתיבת הדואר הקטנה של בר וגרי, המסעדנים שרק הגיעו מארגנטינה וכבר פתחו את "בר וגרי" המקום שבו הם מאכילים אנשים בפרי הבישולים שלהם. כי למרות שיהלי שרון חתום על כמה מפסי הקול הכי לא נחמדים ברוק הלא מיינסטרים הישראלי, בלב פנימה הוא בן אדם מאוד אדיב ומנומס. הניגוד המופלא שבין החיה שעל הבמה לאיש השקט והנחמד שבמציאות.

 


הפסוליה עם יהלי שרון הסולן, אחת הלהקות היותר בועטות שהיו כאן. 


הוא נע על הקו שבין לונדון לתל אביב, בואך עד חיפה הלום. זה לא חלום. הוא באמת מבוקש מאוד בהרבה סאשנים, אבל באופן כללי לא בוחל גם בנגינת רחוב, כי כשזה מגיע לשורה התחתונה, פרנסתו, הוא לא עצלן ולא בטלן, הוא יעשה הכל כדי להגשים את החלום, ותכלס, מגיע לו. 

פעם לפני שנה הפסוליה כבשה את וונדרבר בחיפה, ויש תיעוד מלא של ההופעה, אז אתכם לוחצים פליי עכשיו, ולא עוצרים עד הסוף. אם יש זמר אחד שיהלי מזכיר פה במיוחד זה את פרינס המנוח. טוטאלי עד הסוף. הופעה שלמה בוונדבר ביוטיוב, זה עושה אותם לפחות לחצי חיפאים. 



ובינתיים שתהיה לנו שבת שלום, וגם שבוע טוב מכאן. 

TROY

הקו החם של הווטסאפ של המדור 0549347750 ללהקות שמסרבות לתביעת גלגלצ שדורש מהם למות בשקט ולפנות את מפת הרוק הישראלי למשהו קצת פחות חי



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.