01 Apr
01Apr

תשאלו את אסנת ורשבסקי מה היא הכי אוהבת לעשות. לדבר על פוליטיקה מקומית משמימה לא תהיה התשובה הראשונה שלה. ורשבסקי אוהבת לעשות דברים בידיים שלה, והדברים האלה מקרינים חיוניות רבה ונמכרים היטב לאורך העשור האחרון. 

בהיותה שריד אחרון למה שכונה "מתחם 21" היא למדה על בשרה לקח חשוב, כשהבינה שיצירה ועסקים אינם תחום שהשלטון המקומי תמיד חפץ ביוקרו. זה נראה היה יותר כמו ניסיון של אי אלו עסקנים להרים את מחירי הנדל"ן בעיר התחתית, על גבם של אמנים ויוצרים שזרמו אל העיר התחתית בהמוניהם, רק כדי לגלות למחרת שאין להם גב של ממש.

 


אם גיא בזק יעבור ברחוב הוא יצעק לה "ורשבסקי", ואם עו"ד חי שוורץ יעבור, יקרה בערך אותו הדבר, כי השלושה הם חלק מאותו מחזור של שנת 71 בעירוני ה' שברחוב הביכורים. להעלות זיכרונות אודות המנהל נתנזון ושאר מורים מבית הספר זה חלק בסיסי בארט סטודיו, אבל בטח שלא בעיקר. כי אסנת ממוקדת מטרה והמטרה שלה נמצאת בעיקר בהווה. ליצור עוד צב מחמד לבית, בצבעים זוהרים ישוב על כיסא.

אבני חן משרות עליה רוגע, וכשהיא שוזרת אותם, היא נמצאת בעולם הדממה הפרטי שלה, אינה נזקקת לליווי או לעידוד מאף אחד. וככה היא שרדה, למרות ועל אף, בנחישות, בהתמדה. חריצות למופת, ואיכות שאינה מתפשרת. 

 


תל אביבים יקירים, בסיבוב הנדל"ן הבא שלכם, או במסגרת הטיול הקולינרי השבועי, אל תשכחו לפקוד את ארט סטודיו בדרך יפו 28 חיפה. ובעקבות הביקוש המתגבר בתקופה האחרונה, רצוי לעשות זאת בתיאום מראש ב- 054-495-0084 

TROY


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.