17 Mar
17Mar

שלמה ארצי מסתפר לבד. אני מסתפר לבד. אבל עידן הספר מספר אנשים שלא מסתפרים לבד, הוא עושה את זה היטב. אחד על אחד.

מאז ימי קדם, נהוג היה לספר את שער ראשינו, כדי שלא יהפוך למן בלילה ארוכה שמכסה את הלילה. כי כמו הגדילן והברקן שהם פשוט קוצים, גם שיער שגדל יותר מדי ומסתבך, הוא בשבילנו כמו כאב ראש וקוצים בתחת.


אצל עידן אין זכר לחוסר סבלנות מהסוג הזה. הוא נותן את כל כולו, אחד על אחד, נטול מאמץ, מקדיש את מלוא תשומת הלב למסופר אשר לפניו. ברקע תמיד מוסיקה אלקטרונית לא מכבידה, טרנסים האוסים, וכל מה שזז, ממש כמו אצלנו באתר, כל מה שזז בעיר חיפה.

עדשת המצלמה של צלמנו קלטה את עידן מספר את גיל ויינשטיין המאייר המפורסם

אצל עידן נימוסין והליכות זה עניין די שורשי ועמוק מהבית. חמש דקות על הספה שמאחורי עמד התספורת משאירה אותך בנירוונה מלאה. יותר עמוק מהארי קרישנה, יותר טוטאלי מהבאבא סאלי, יותר גורו מאושו. עידן פשוט שולט נכון ובטוב טעם בפסקול שמלווה את מלאכת הסיפור, ניכר שהוא אוהב מוסיקה, ומי שאוהב מוסיקה, אנחנו גם אוהבים אותו.

ומי שאוהב בעלי חיים, אנחנו אוהבים אותו עוד יום. עוד יומיים. פעמיים ואפילו שלושה.  כי אהבת בעלי חיים היא גם אהבת האדם באשר הוא. היא הצומת שבה נפגשים האנושי, הקשוב, המלבב, הנאמן והמטיב לכת.


התפריט כולל תספורת לאישה, אך אם איתרע מזלכם ואתם גבר, תאלצו להסתפק בתשלום מינימאלי של 50שח בלבד. הרווח כולו שלכם, כי בניגוד לכל הספרים המעצבנים עם היומרות הסופר-ספריות, עידן הוא סולידי ולא מתעקש על זוטות, חביב מאוד, ונטול כל דראמה.

פסח מתקרב, אבל פורים הוא זמן אידיאלי במיוחד לצבוע את השיער. עידן ממליץ לגיל במיוחד על הצבע הוורוד. זה ידרוש עדיין איזה מסע של שיכנועים, מסע לא קל בכלל ככל שזה נוגע למאייר הנודע. במידה ויחליט שכן, נחזור אל עידן לסיבוב נוסף בקח תאכל כדי לתעד את מלאכת צביעת השיער לוורוד. דבר אחד בטוח, משעמם זה לא יהיה. 

** הערת המערכת: בתוך מאמר זה הופיעה המילה "תחת". הכוונה הייתה לאותה מילה מתחת שירו של הזמר הנודע חתולארצי, "תחת שמי ים הטחינה". עם הנפגעים מהופעתה של המילה "תחת" תחת מדור זה, עמכם הסליחה, וההכחשה, המערכת מתנערת במאה אחוז משימוש במילות גנאי מהסוג הזה ורשמה לכותב השורות המלצה לטיפול ניקוי פיגמנטים אצל עידן. 


TROY


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.