14 Mar
14Mar

עידן אלתרמן, מתוך פייסבוק

השיר שהוצאנו אל אוויר העולם לפני זמן קצר מאוד לזכרה של זוהר בן אלי ז"ל שנקטפה בגיל כה צעיר והתגוררה פה ליד בשכונת תלפיות שליד השוק בהדר, גרמה לי כעת לפתח עודף עירנות לגבי פרצופים ושמות שאני רגיל לראות בפיד שלי. לכן שמתי לב די מהר שארתור אלי, אדם שהייתי רגיל לקבל הפוסטים המעט מורכבים שלו בפיד על בסיס יומיומי, נעלם מעל גבי דפי הרשת. 

אסף סירקיס, מתופף ישראלי משובח שחי ופועל בלונדון בעשרים השנה האחרונות, אחרי שפיתח שם קריירת גז בין הקאליברים הכי גדולים בעולם, היה חלק מטריו על - סופר גרופ אם תרצו, שכלל את ארתור הזה, שכונה בעבר ששי מזרחי, ואת עמוס - עודנו - רוזנר אחד היוצרים הכי משובחים שלא שמעתם עליהם (בינתיים) במוסיקה הישראלית. 

סירקיס ידע לדווח שארתור אלי פורש לפעמים על דעת עצמו מהפייסבוק, ושהוא עצמו דיבר איתו לאחרונה לפני חצי שנה. הוא לא ידע לאמר דבר אודות מקום המצאו הנוכחי. 

התחנה הבאה בחיפושי אחרי ששי מזרחי היה עידן אלתרמן. אלתרמן ומזרחי חלקו דירה כשותפים אחרי השירות הצבאי. 


עידן ענה לי בפייס מאוד מהר. וזה מקסים מקסים. ומאחר ואני חובב אייטיז מושבע, זה גרם לי לרוץ לחפש אחרי האלבום הבלתי נשכח של להקת "לולה" שעידן וגרייניק היו חלק אינטגרלי מרכזי בתוכו. למצוא את האלבום זה קטע קצת טריקי, הוא מופיע אמנם בספוטיפיי אבל בתוך LOLA 

"ימים של שקט" הוא שיר אלמותי שכזה, חלק מהפסקול שכולנו מכירים. ומי שלא מכיר, תרוצו לחפש או שפשוט תלחצו כאן על הסירטון. 

עדיין אין ימים שקטים לגמרי, ככל שהדבר נוגע לששי מזרחי (ארתור אלי), עדיין לא הצלחתי לאתר אותו. 


TROY



הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.