06 May
06May

בדיוק יצא השיר החדש הזה אל הרדיו, תוכלו למצוא אותו גם ביוטיוב מאובזר בוידאו חדש מנצנץ שכולל בתוכו את כל המילים בגוף הסרט שצילמנו פה בחיפה ובעוד מקומות במשך חודשיים, לפני ואחרי הקורונה. תוכלו למצוא אותו תחת "גנצ לאוניד אדמה מישורית". 

זה חלק מאוסף שאנחנו מוציאים לאור ב 19 ליוני, שהוא תאריך מיוחד, וגם יום הולדתו של צלם העל - רונן מנגן. לא יודע למה נתקע לי התאריך הזה בזיכרון אבל הוא משקף עבורי הרבה זכרונות שמתנקזים לכדי העיר האחת והיחידה, ירושלים. 

גם נושא השיר משתקף דרך הרחובות של ירושלים ועוצמתה של העיר. זה שיר שנכתב על דמות כלשהי שפתאום אני נזכר בה, ואם היא עדיין בחיים - ייתכן שגם נזכרה פתאום לפתע בי. כי לא דיברנו כבר עשרים שנה. 

אדמה מישורית מנקז לתוכו שיר באמת טעון, ויש שאמרו לי שזהו שיר מחאה. ולכן החלטתי שהמחאה מתחילה עכשיו. כל מי שמשהו מעיק עליו, כל מי שיוקר המחיה נושף בעורפו, כל מי שנמאס לי מהפקקים בכבישים, כל מוסיקאי שחפצה נפשו חיים במדינה הזאת ונמאס לו להתדפק על דלתות גלגלצ שאינן נפתחות לעולם, כי זמר שלא זכה לכבוד הראוי לו במהלך חייו, ושכל הסביבה שלו עושה הכל בשביל להנמיך אותו, כל בעלי המלאכה שאינם מקבלים מהמדינה את מה שמגיע להם, כל העושים במלאכת הקודש של מיון, בינוי, ניקוי, כתיבה וכל דבר שעושים בידיים, כל מי שחושב שיש ניתוק בין ה"מדינה" לבין ה"מציאות", זאת המחאה שלנו. וזאת אדמה מישורית שאנחנו צועדים עליה, וצועדים בגאון. 

עכשיו, מוזמן ללחוץ על פליי - הימים הקרובים הולכים להיות מעניינים מאוד!


זאת המחאה שלי שלכם. 

זאת המחאה של כולנו. 

והפעם גם נצליח. 

TROY

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.