16 Jun
16Jun

כמה חודשים לאחור, ספון בדירת הגן הסולידית שלו במעלה המדרגות שמעל לרחוב הלל בהדר חיפה,  תומר אלדובי ומולי הכלבה ישבו וקצת שברו את הראש מה קורה כאן בעצם. הוא הגיע מהעיר הגדולה, מחזאי צעיר, שבאמתחתו מחזה חדשה שכתב, וחיפש אכסניה למחזה שלו.

יש לו חצר יפה, עם שביל אבן מאולתר שלוקח אותך מהשער אל החצר הפנימית איפה שאפשר לשבת שם בניחותא על כוס תה, ודירה מאוד נחמדה ספונה בתוך הכמו יער הזה שיש במחיר נוח שיש רק בחיפה. הכל בחיפה מאוד באיזי, עד שזה מגיע לתרבות. 

זה לא היה קל. הרבה כתפיים קרות ניצבו שם בדרך כדי לחסום. כשאתה בא עם אג'נדה שהיא בחלקה פוליטית, ונוגעת לקושי הבאמת עצום שיש לפליטי הומופוביה מהרשות הפלסטינית, אתה לא יכול לצפות לקנון ולברכות מכל אחד שבא לקראתך. אפילו כשביקשנו לצלם אותו בכניסה להיכל הצדק של הבהאים, הקב"ט שם גירש אותנו. תומר אלדובי אוהב להלחם על מה שמגיע לו, והוא ניצח. 

אחרי מאמצים והשתדלויות, תיאטרון חיפה החליט לשמש לו כאכסניה. ובאופן נפלא אחרי חזרות מפרכות ותקופת הכנה, השבוע העמידו את התפאורה והתאורה, במה 3 של תיאטרון חיפה מחכה, והנה זה בא - זה מרגש וזה קורה היום -  ושריף, הצגה של תומר אלדובי, יש לך בכורה הערב!

 

ההצגה בחיפה, אבל החזרות היו בתל אביב צילום: יחצ



אז כן, יש הצגה חדשה בעיר. קוראים לה שריף. אלדובי משחזר, "אחרי חודשיים חזרות בתל אביב, מי שחיכו לנו כשבאנו הביתה חזרה אל רחוב הלל זה היה חזיר בר. הוא חיכה לי בשביל מתחת לבית בשעת לילה מאוחרת. הוא אכל מכל הבא ליד ומכל האוכל שהשאירו לחתולים והלכלוך שנפל מהפחים. באותו רגע הייתי עצבני וכועס ומפוחד, וגם מולי הכלבה שלי לא ממש נהנתה מהסיטואציה. חיכינו שהוא ילך ואז רצנו בשביל ישר לדירה"


מתוך "שריף, צילום יחצ


קוד החה מיוחד לקוראי האתר 1060 

וכל מה שרציתם לדעת על ההצגה בלינק - 

https://www.ht1.co.il/Event/?Id=40959

 

TROY

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.