26 May
26May

תרשמו לעצמכם את תאריכי ההצגה של תומר אלדובי, "שריף", שאחרי מאבק ארוך ומיוסר יוצאת לדרך. 16.6 ומוצ"ש 18.6 אלה התאריכים שנבחרו, ההצגה תעלה בבמה 3 של תיאטרון חיפה. תומר גם כותב אצלנו כאן בטור היומי יומן (מוזמנים לעיין בטורים הקודמים של החודשיים האחרונים בתחתית העמוד הזה). 

לינק לרכישת כרטיסים כאן: 

https://www.ht1.co.il/Event/?Id=40959

תומר מספר, "לפני כשנתיים התחלתי להכיר ולסייע לפלסטינים שברחו לישראל לאחר שהמשפחות שלהם גילו שהם הומואים. באומץ רב הם בחרו לשתף איתי את סיפור החיים שלהם שהיווה הבסיס למחזה שכתבתי. ההצגה נותנת להם קול וייצוג בפעם הראשונה על הבמה, ומציפה סוגיות חברתיות בוערות שעדיין מודחקות בימינו מתחת לפני השטח. ההצגה מספרת על אהבה רומנטית שלא יכולה להתמשש בגלל חברה ומשפחה מסורתיות ומציאות שמשתנה ברגע אחד. הצופים בהצגה יוכלו להזדהות עם שריף, שכמוהם גם הוא רוצה להרגיש שייך, נאהב ולחיות את חייו כפי שהוא רוצה".

במרכז העלילה של ההצגה החדשה, העולה כהצגה אורחת על בימת תיאטרון חיפה, בחור צעיר בשם שריף שנאלץ לברוח מהגדה המערבית לישראל כשהיה נער, לאחר שזהותו המינית התגלתה וחייו עמדו בסכנה. מאז הוא מנסה לשרוד לבדו את תלאות היומיום בסביבה זרה ולא מוכרת.  תקוותו הגדולה היא לפגוש שוב את נור, אהוב נעוריו שגורלו אינו ידוע. ההצגה חושפת את סיפורה של הקהילה הגאה הערבית והאתגרים הייחודיים שלה כפי שמעולם לא הוצגו בארץ ובעולם. בהפקה משתתפים יוצרים ושחקנים ערבים וישראלים וההצגה מועלית בעברית ובערבית.

הבכורה כאמור ב 16.6 בשעה 20:30, והצגה נוספת במוצ"ש 18.6 באותה השעה. בסיום ההצגות תתקיים שיחה פתוחה עם היוצרים והשחקנים. מחזה ובימוי: תומר אלדובי דרמטורגיה: דורי אנגל תפאורה: זוהר שואף תלבושות: דועא אבו סעדה תאורה: גיא גלילי מוזיקה: מירה עאזר תרגום ושפה: עבד נאטור שחקנים: אסף שורק, תמיר מולא, טובית סמאי, רותם לוי וגה


TROY

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.