16 May
16May

אחרי שסיקרנו בהרחבה את מלון עדן בהדר, זה הזמן למתחרה העיקרי שלו, גם הוא ממוקם בתוך בניין לשימור שנבנה בשנות השלושים של המאה הקודמת. מלון סאטורי, השוכן ברחוב הרצל 61, הוא אחד מהמלונות הכי פוטוגניים שנתקלתי בהם, על יצירות האמנות המאכלסות את מסדרונותיו, מרפסת הגג המשקיפה אל נוף מרהיב של הנמל והמפרץ כמו הייתה דק על ספינת אוויר המפליגה בשמי העיר. כמו במלון עדן, גם כאן המחירים זולים במיוחד, במחיר של 400-500 שח ללילה תוכלו לקחת חדר מרווח מאוד ומה שנדיר עוד יותר למצוא כיום - אפילו אמבטיה! (לכו תסבירו מה זה אמבטיה לכל משכירי הדירות של אייר בי אן בי הם לא שמעו על דבר כזה).

 


מי שחשב שמלונות בהדר הם מלונות פשוטים וזולים, טעה. הכל מאוד מאובזר ומרווח, אמנם חדר האוכל סגור מאז ימי הקורונה, אבל אין דבר בסאטורי שלא יכול להתחרות בלי בעיה בשלל מלונות במרכז העיר תל אביב.

 

בזמן שמלון עדן המתחרה פונה אל אוכלוסיה עממית, סאטורי מכוון את עצמו יותר אל אנשי עסקים, חניון צמוד נמצא מתחתיו, והמעלית תיקח אתכם ישירות אל החדרים. במקור הוא היה מלון של שתי קומות, ובעשור הקודם עבר שידרוג כשנוספו לו עוד שלוש קומות נוספות. וככה, ברום החדש הזה הוא מציג מרפסת אל הנוף הקסום של חיפה. 


מעט קריר ונעדר את החום הבלתי אמצעי של המתחרה, מלון עדן, אבל עדיין מקום שבו תוכלו לקבל שרותי ספא במשך היום, והכוונה מדוייקת לאיזה מסעדות כדאי לצאת לבלות ומה באזור שווה להכיר.

 


סאטורי עם מעט הכוונה וייעוץ נכון יכול להיות מקום עלייה לרגל לתיירים מכל העולם. הבלקוני של הגג זועק למסיבות רייב המוניות, ולו רק היו חושבים בעיר הזאת קצת פחות על אנשי עסקים בעניבות וקצת יותר על בליינים וצעירים, אחרי הכל יש בעיר כל כך הרבה מוסיקה אלקטרונית טובה, שאף אחד בעיריה לא שמע עליה, פשוט כי הם סתומים רצח, עם עוד מסיבת ניצחון של מכבי חיפה שאליה נזמין את עדן בן זקן (שהיא נפלאה לכשעצמה, אבל היי - יש לנו כשרונות משל עצמנו, אז למה לשלם - שוב - על ייבוא מתל אביב ועוד באיזה מחירים....הפקרות!). 


 


אפילו המעלית של סאטורי היא מקום לסגוד למי שעיצב אותה, ואת כל המלון הזה בכלל. יופי של עבודת עיצוב פנים עשו כאן, חבל שכל העסק הזה מתבזבז על אנשי עסקים מנומנמים, ומסדרונות שנראים די רקים, שלא לאמר דממת מוות בשעות הקטנות של הלילה.

 


כייף לישון בסאטורי, אפילו אם קמים בבוקר לגמרי בתחושה של סטלה קשה, כאילו הלכתם לישון בתוך קבר.

אז מכאן נקרא לפרנסי העיר, הזרימו מים חיים בתוך התיירות הזאת. למי היא מיועדת? צעירים יפקדו את העיר שלנו מכל אירופה השנה, וצעירים רוצים לשמוע מוסיקה טובה. לא כזאת מתל אביב, אלא חיפאית. ויש הרבה כזאת. תנו במה למוסיקה החיפאית, ורצוי על הגג של הסאטורי, ויפה שעה אחת קודם. 

TROY

troy@troy.co.il

0544924966

 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.