21 Aug
21Aug

עיליי אשדות כל פאקינג פעם 

נדמה שהכל מתנקז לתוך הרגע הזה. רגע הפריצה?

"התחת שלך יפה - יו"

זאת תהיה השורה שכל המבקרים יירדו עליה. מאוד לא פוליטיקלי קורקט. אני מניח שהשיר הזה לא מכוון לרדיו, אלא ישירות אל לב ההמונים. אם ללכת לפי קו של חושניות נטולת מעצורים. ואללה, זה עלול להצליח. 

וייב שקיט שיש בו קצת אלמנטים של מדיטציה עצמית. ניסיון להשקיט את עצמך הרועש לתוך משהו מצומצם, עכשווי, בועט, רקיד, מנצח. של כולם. 

בתור מי שעוקב אחרי אשדות הצעיר, מהרגע שהוא נולד, בערך, נראה כאילו זה הרגע הנכון עכשיו, כשהכוונות והמטרה חושבים קצת יותר מיינסטרים. רגע אחרי ההצלחה של נונו, שהוא גם המנוע שעומד מאחוריה. זה גם נכון מבחינת יזהר שעשה  לא מעט צילומי נוף ואווירה בשנים האחרונות, לנקז את כל היכולות האלה לתוך וידאו פאן מהים, עם הגוונים הנכונים, והאמירה המינימליסטית החושנית הטבעית. 

מי שקורא בין השורות באינסטרגרם יודע שיש כבר חבורה של עוקבים צמודים שמעריצים אותו עד זוב דם,  זה בולט גם בוידאו של ההופעה שנתן בהשקה של האלבום הקודם שלו. האנשים שאוהבים אותו הם מאוד איתו, וגם הוא עצמו מאוד מחובר לעצמו, בדרכו המיוחדת. 

הוידאו הזה עלה ממש עכשיו. אני הראשון לכתוב עליו. למה? כי דמותו של עיליי די ריתקה אותי בשבועות החולפים. ככה שטבעי שיוטיוב מקפיץ לי אותו ראשון. 

אבל היי, מגיע לו עכשיו את כל החשיפה שבעולם שהוידאו הזה יקפוץ למליון צפיות תוך שבוע. 

TROY

troy@troy.co.il




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.