11 Aug
11Aug

הנוף הזה יכול להיות שלכם. לבוקר אחד, לחמישה בקרים, במחירים ממש שפויים, עם מלוא התנאים של פנסיון (יש אופציה אפילו לארוחת בוקר, אם תבקשו).

ממוקם ברחוב 5005 המבוקש מספר 34 (גוגל מפות או וייז ייקחו אתכם לשם בקלות), הוסטל מריה ניצב גבוה מעל שאר העיר, במרחק קרוב - יחסית - אל כנסית הבשורה ואל מיטב האטרקציות שהעיר הזאת מציעה לתיירים ולישראלים כאחד. 

נצרת מסתמנת יותר ויותר כיעד מועדף על חיפאים מהעיר התחתית  לניקוי ראש כללי, או סתם לרביצה של כמה ימים. העיר מצויידת היטב במסעדות מעולות, בחנויות מזכרות ובשלל אטרקציות שאם תחפשו מעט במנועי החיפוש תמצאו בקלות. נצרת זאת חוויה של פעם בחיים, או של כמה פעמים בחיים. בקרוב גם רכבת קלה שתחבר בינה לבין המטרופולין הגדול של חיפה. 


כמו צליין פילגרים של פעם מצאנו את עצמנו מטפסים במעלה ההר בלילה. וכל זה התחיל שעה קלה קודם לכן בעיר התחתית בחיפה. 


קו 331 יוצא בנוחות רבה מתחנת ואדי סאליב בחיפה. זאת מתנה לכל תושב של שכונת תלפיות. רק ירדנו חמש דקות מהבית, וכבר אנחנו בתוך האוטובוס שנוסע לנצרת. אם נדלג על פקקים בכניסה לנצרת, הרי שתוך שעה וקצת היינו במרכז העיר. חמישי, היום שבחרנו לנופש שלנו, הוא יש מעט עמוס בעיר הצלבנים.

 


העלייה אל רחוב 5005 היא תלולה וכרוכה במאמץ, אחלה כושר אם תשאלו אותנו. כדי להגיע אל הפרס שלכם מגיע לכם להזיע. אבל גם קווי אוטובוס מגיעים לשם בקלות. הכל בהתאם להעדפות שלכם. צליין אמיתי יעשה את הדרך הזאת ברגל, כשהתרמיל שלו מונח על הגב. עיוור לכל מאמץ, הוא יודע שהמטרה מקדשת את האמצעים. 


בקצה העליה הענקית הזאת מחכה לכם פרס. 


בעל נכס ב airbnb רוצה להיות כאן גם? מוזמן ליצור איתנו קשר ב troy@troy.co.il


זה השער אל האכסניה של מריה. גן העדן שלכם ליממה הקרובה. בחרנו פה את הסוויטה המלכותית, וזה במחיר מגוחך של 450 שח ללילה. זאת סוויטה שכוללת בתוכה חדר שינה זוגי, מטבח מפואר, חדר מקלחת נהדר,  סלון נעים, ועוד חדר שינה נוסף לילדים הכולל בתוכו שתי מיטות נוספות, וגם יציאה (!!) אקסלוסיבית לפינת ישיבה מרגיעה בחצר. מכונת כביסה עומדת לרשותכם ויש גם מייבש כביסה. 

 


חדר הרחצה הוא מקום שבו מקלחת מקבלת משמעות חדשה של ניקיון. הנפש שלכם תדע לפתע מרגוע. ואז... 


פינת הישיבה הפרטית בחצר היא מקום לשבת ולהרגע. עם שתילי רוזמרין ועצי פרי.  הסוויטה ערוכה גם לשהות של ימים ארוכים, אפילו שבועות וחודשים. מצויידת במכונת כביסה וגם במייבש כבר אמרנו נכון? 

תשבו מחוקים בלילה, ותבהו בנוף המהמם, או סתם תקלפו לכם קלמנטינה מהעץ (מתוק ועסיסי) בעונה המתאימה (שזה בדיוק עכשיו, אגב). 


עיצוב מינימאליסטי שקט, ארונות גדולים שיוכלו לאכסן את מיטב הבגדים שלכם. זה חדר השינה שתישנו בתוכו כמו תינוקות. מנורות לילה שקטות, לא מהסוג המעצבן. 

וזה חדר השינה הנוסף לילדים:


ולא נדלג על התענוגות שמחכים לכם כבר עכשיו במטבח


ארונות מטבח מצויידים היטב. 


הפתעות לנישנוש במקרר ובקבוקי מים שכל כך חיוניים בקיץ הזה הבלתי נסבל. 


היה לגמרי שווה לעשות את המסע הזה לתוך הלילה בקו 331 של אגד, עם הנהג הסופר נחמד שמתנדב להסביר איפה לרדת. 


בבוקר עד הצ'ק אאוט בשעה 11:00 יש זמן לשוטט לא מעט, ונצרת טומנת בחובה המון פינות יפות ונופים מרגיעים. המון שבילים שמובילים למקומות מסקרנים. 


וכל זה במרחק נגיעה מהעיר התחתית של חיפה. אנחנו היינו קצת תאכל תעצור בחיפה בעיר נצרת. אוגוסט 2023. 


יש גם וידאו שהכנו עבורכם, כי אנחנו אוהבים להשקיע. 


TROY

troy@troy.co.il

מותר גם להגיב למטה בתגובות 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.