30 Jul
30Jul

בא הלילה
שחור מלא זהב
אני איתך
יוצאים אל המרחב
עפים מעל המים
מתחת לשמיים
עפים לאן שרק אפשר 

על המילים: שחר אריאל. אשר על הלחן: יזהר אשדות. גם ברי סחרוף משתתף. ועכשיו, כמו עכשיו יש אלבום הופעה נוצץ, מהפנט, מהפכני, כמו שרק אשדות יודע להנפיק מתחת לאצבעותיו, מחכה לכם להזרמה בספוטיפיי, לא תלכו להאזין לו? ברור שתלכו. הצליל וההפקה המוכרים, בנוסף לחומת גיטרות שלא הייתה מביישת את פיל ספקטור בכבודו ובעצמו (לפני ואחרי הרצח). 



במרחק נגיעה מכאן הוא הקליפ האחרון שזאפה נידפו לתוך הרשת. תוכנית המגירה כאן די ברורה, לתת לשירים לחלחל לאט לאט אל תוך עצביו המרוטים של ציבור ישראלי, שהוא די עצבני כרגע בענייני מחאה כלשהם. לא כל כך ברור למה, כי אקוניס כבר די בחוץ, וכל יתר המורדים, וזה רק עניין של זמן עד שכל הסאגה הזאת תסתיים והחיים ישובו אל מסלולם התקין. 

הכל פוליטי בישראל? או שלא. 

פיטר רוט הציר המרכזי, חשמל באצבעותיו, והוא תמיד בשלווה גמורה ומחייך (היי פיטר!), יהלי סובול (אחיין של חבר שלי עידן סובול זה שמאחורי המילים ב "נגמרה פתאום עוד מלחמה" של דרורה חבקין), ספי אפרתי (הבסיסט הנוכחי של מוניקה ששירת במחלקה לידי ב 8200, אם תספיק אז יש איתן מסורי בהופעה אחרי המשמרת באולם), שחר אבן צור - הלא הם ארבעת המופלאים חברי מוניקה סקס. צוף פילוסוף (במקום שבו עומדים שני בסים, אין צדיקים יושבים, אשדות את פילוסוף, השליש היותר יעיל של תיסלם), אופיר קנר קלידים, כרמל אקמן כינור ושירה. יזהר אשדות יש רק אחד כזה בחשמלית, הוא גם שר את עצמו לדעת, כמו תמיד (והאולפן שלו ia - בהנחה שלא יהתפך להיות ai, מקום שבו צומחות זמרות שקוראים להם נונו, וזמרים אלמונים שוכחים בו גלימות קסם סגולות). 


מי שנתן את הכותרת לאלבום הזה, אולי פרטיזן, אולי מישהו מהפלמח. השם של האלבום היה אמור להיות"זמן קסם ההופעה". 


זמן קסם יעשה את הקסם. אבל גם מלך שלך לא קוטל קנים. ובכלל, אלבום מצויין. זה זמן קמבק!

ונחתום עם הלהיט הכמו מחודש


ילדי השמש של יולי יאירו את העולם. 


TROY

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.